هویت یکپارچه مجازی

هویت یکپارچه مجازی

امروزه فناوری های اطلاعات و ارتباطات زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و افراد سبک جدیدی از زندگی را تجربه می کنند که با ظهور اینترنت این فضای جدید به مرور گسترش یافته و به تدریج تمام ابعاد زندگی بشر را فراگرفته است.

با وجود اینکه اینترنت نیاز ذاتی انسان نیست ولی به این دلیل که اینترنت بر” ارتباط “که لازمه ی زندگی انسان است متمرکز شده است، گاهی زندگی بدون آن ممکن نیست.

همانطور که می دانیم برندها بر پایه هویت بنا شده اند، و هویت سازی لازمه داشتن برند قدرتمند است. یک برند باید جریان هویت محور خود را در کلیه اجزاء حفظ کند و این یعنی آنکه با توجه به دنیای مجازی امروز، برندها مجبور هستند در فضای های مجازی مانند وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود از این هویت پیروی کنند تا تصویر یکپارچه تری از خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند.

از طرفی حضور گسترده شبکه های اجتماعی توسط جامعه باعث به وجود آمدن پدیده  “هویت زدایی” شده است و افراد می توانند در این فضا هویت خود را تغییر دهند و به جعل نام، سند و یا تکثیر آن بپردازند چرا که دیگر در این فضا ما با یک شخص و یک سند واحد مواجه نیستیم بلکه با تصویری از آن مواجه هستیم که می توان از آن در فرآیند های مختلفی استفاده کرد.

بنابراین با توجه به موارد فوق برندها باید به گونه ای عمل کنند که احتمال کپی کردن آنها نیز کمتر شود و این مهم امکان پذیر نخواهد شد، مگر با ایجاد هویت یکپارچه در کلیه اجزاء، برند.  باید توجه داشت که با این کار اعتماد پذیری در مخاطبان افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه آنها با وفاداری بالا و اطمینان و آرامش بیشتری با ما ارتباط برقرار خواهند کرد.

گروه تخصصی برندتک علاوه بر ساختن هویت برای برندها، هویت مجازی آنها را نیز با توجه به هویت اصلی برند طراحی می کند. این هویت مجازی طراحی شده در مرور زمان و با توجه به ساختن تصویر کلی از برند نزد مخاطبان به شکل گیری تصویر بهتری از برند نزد مخاطب کمک خواهد کرد.

 

هویت یکپارچه مجازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *