برندسازی مال ها و ساختمان ها و مراکز تجاری

برندسازی مال

برندسازی ساختمان

برندسازی مراکز تجاری

برندسازی مال

برندسازی ساختمان

برندسازی مراکز تجاری

امروزه مال ها و مراکز خرید بخش بزرگی از زندگی افراد یک جامعه را تشکیل داده اند.

دیگر افراد صرفا برای خرید به مراکز خرید مراجعه نمی کنند.

با وجود آمدن مال هایی بزرگ سبک زندگی افراد هم تغییر کرده است.

چراکه امروز دیگر مراکز خرید فقط پوشاک ارائه نمی کنند که افراد به آنها مراجعه کنند.

مال های بزرگ با سوپر مارکت های زنجیره ای خاص و برند شده، سالن های سینما، فود کورت ها، شهربازی سر پوشیده، سالن های برگزاری کنسرت، لابی های مخصوص برگزاری رویداد های سایر برندها و مراکز نمایش به یک مقصد گردشگری تبدیل می شوند و روزانه میلیون ها نفر جهت تفریح و سرگرمی به این مراکز مراجعه می کنند.

بنابراین داشتن استراتژی های برندسازی به منظور جذب مخاطب بیشتر و سودآوری برای صاحبان کسب و کار در مال ها اولویت اول سازندگان آنها است.

از این راه نه تنها صاحبان کسب و کار در مال ها سود بیشتری خواهند کرد، بلکه سازندگان این مراکز نیز از مزایایی مانند افزایش قیمت سر قفلی، فروش راحت تر واحد ها، افزایش ارزش برند و جذب مخاطب بیشتر سود خواهند برد.

این مهم در شرایطی که کم کم فضای رقابتی برای جذب بیشتر مخاطب بین مال ها در حال شکل گرفتن است، به راحتی به دست نمی آید.

برندسازی در مراکز خرید اینگونه نیست که برای یک ساختمان بزرگ  فقط نام  ( که خود یکی از مهم ترین بخش های برندسازی در یک مرکز خرید است ) انتخاب کنیم و کار را شروع نماییم، بلکه در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند حضور برندهای دیگر، طبقه بندی مشاغل، راسته بندی طبقات، دسته بندی طبقات به عنوان عوامل درونی و همچنین عوامل خارجی مهم و حیاتی است.

از انتخاب مکان مورد نظر و لزوم وجود عوامل رفاهی که بگذریم، باید دانست که تصویری که برند از خود نشان می دهد با توجه به عوامل مختلف تغییر خواهد کرد.

بنابراین مجددا  تاکید بر روی عوامل هویتی برند بیشتر خواهد شد.

گروه تخصصی برندتک به عنوان مشاور برندسازی مرکز خرید ارگ تجاری تجریش به عنوان یکی از مراکز خرید موفق  شهر تهران، مراحل هویت سازی برند و طراحی چگونگی ایجاد تجربه خرید مطلوب را  با در نظر گرفتن شاخص های بسیار و همچنین با توجه به شرایط خاص منطقه، در به ظهور رسیدن مرکز خریدی که افراد در هنگام حضور در آن حس تعلق داشته باشد، موفقیت بزرگی کسب کرده است.

 

 

برندسازی مال

برندسازی ساختمان

برندسازی مراکز تجاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *