در حوزه پزشکی بسیار شاهد این بوده ایم که افرادی بیش تراز توانایی و تخصصشان شهرت یافته اند و این در حالی است که بسیاری با تخصص  بیشتر در آمد وشهرت کمتری دارند در سالهای اخیر پزشکان به اهمیت اینکه باید جایگاهی در ذهن افراد جامعه داشته باشند پی برده و سعی می کنند با تبلیغات شهرت  خود را افزایش دهند اما از انجا که اطلاعی در زمینه برند ساز ی و برند سازی شخصی ندارند در اکثر موارد نتیجه مطلوب را بدست نمی آورند و راه به جایی نمی برند.
برای برند سازی شخصی نیز همانند برند شرکتی ، وجه تمایز و یکپارچگی از اهمیت بسیاری برخوردار است .

اعتماد رکن برند است. برند شخصی نیز بر پایه اعتماد شکل میگیرد که ما خوب میدانیم اعتماد سازی فرایندیست بس پیچیده و ارزشمند .
به هر حال آنچه برای انسان امروزی و انسان روبه رشد و تعالی ارزشمند است تاثیر گذاری مثبت او در جهان و ثبت او به عنوان یک عنصر گرانمایه از هستی است که این به آسانی میسر نمیشود و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد. به خصوص در جامعه امروزی که ارزش ها و راهکارهای قدیمی از میان رفته و فرهنگ در حال گذار با ظهور تکنولوژی که هر لحظه متاعی نو به بازار عرضه میکنند مارا سردرگم میسازد .

و از طرفی یکی از ارکان برند سازی ایجاد تمایز است.مخاطب شما به  دنبال اطلاعات شخصی شما نیست .شما باید برای مخاطب خود یک خدمت متفاوت ،داشته باشید.شمامی توانید قیمت متفاوت،مکان متفاوت ویا سرعت عمل  بالا و صرفه جویی در وقت ویا تخصص ویژه ای به مخاطبان خود ارائه دهید و متمایز باشید.
امروزه در حوزه پزشکی با توجه به وضعیت برند سازی شخصی در این حوزه بازار دست کسانی است که با غبار سالاری مطبوعاتی و رسانه ای خود را به جای اطبات معتبر جا می زنند و بیشتر تبلیغات و نام آوری را ارجع بر اعتبار و عملکرد می دانند. در صورتی که برندسازی برپایه عملکرد، اعتماد و دست آوردهااست و نه صرفا نامی که برزبان ها جاری باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *