ارزش گذاری برند

ارزش گذاری برند
ارزش گذاری برند

ارزش یک برند از دیدگاه مصرف­ کننده، وعده یک تجربه مطلوب و وفای به آن است. ارزش گذاری برند از دیدگاه کسب و کار، ارزش یک برند سرمایه ی نا ملموسی است که می­ تواند در گذر زمان به عنوان یک دارایی ناملموس قیمت گذاری شود، که این مهم می تواند منجر به افزایش ارزش سهام نیز شرکت صاحب برند نیز شود.

اگر تا دیروز کسب و کار ها را بر مبنای دارای های ملموس ارزش گذاری می کردند، امروزه شرکت هایی مانند “اینتربرند” وجود دارند که شرکت ها را بر اساس قدرت و ارزش دلاری برندشان ارزش گذاری می کنند.

بنابراین می توان فهمید که سرمایه گذاری در حوزه  برندسازی چیزی کمتر از سرمایه گذاری در حوزه دارایی های ملموس نخواهد بود، چه بسا نتیجه نهایی سرمایه گذاری در این حوزه بسیار مطلوب تر و شاید در مواردی کم هزینه تر هم باشد.

آن چیزی که باید در نظر بگیریم آنست که در موقعیت موجود و قبل از شروع جدی فعالیت برندسازی، جایگاه برند خود را بدانیم که بتوانیم بعد از سرمایه گذاری بر روی برند تفاوت ایجاد شده را  احساس کنیم.

از طرفی برندهایی در بازار وجود دارند که چندین سال است در حال فعالیت هستند، و نیاز دارند برای انجام فعالیت های بازاریابی و سرمایه ای خود بدانند که  برندشان در میان رقبا و در بازار چقدر ارزش ریالی دارد.

گروه تخصصی برندتک با استفاده از تکنولوژی های  اندازه گیری و ارزش گذاری برند به عنوان اولین و تنهاترین گروه تخصصی در حوزه ارزش گذاری برند افتخار همکاری با برندهای معظم ایران را در این حوزه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *