نقاشان برای ارزیابی کار خود راهکار مناسبی دارند، بعد از چند ساعت کار روی تابلوی خود، قدمی عقب رفته و از دور به آن می نگرند و حتی پس از اتمام کار نیز تا روزها تابلو را در معرض دید خود قرار داده و قسمت هایی را که باید اصلاح می کنند.
در حقیقت نقاشان خود را به جای مخاطب و بیننده تابلو قرار داده و از زاویه دید او به کارشان می نگرند و اینگونه نکاتی را که باید اصلاح نمایند در نظر میاورند.
مدتی چنان با تار و پود کسب و کارمان گره می خوریم که کار و زندگیمان تفکیک ناپذیر خواهد بود آن هنگام است که دیگر حتی اگر بخواهیم هم نمی توانیم قدمی به عقب برداشته ، خود و کسب و کارمان را از دور نظاره کنیم و دقیقا این زمانیست که فرد دیگری باید حضور پیدا کرده و زاویه دید جدیدی برای ما ایجاد کند.
در بهترین حالت این فرد مشاور متعهد و متخصص است که بی طرفانه کسب و کار ما را ارزیابی نموده و خللها را به ما می نمایاند و در بدترین حالت دوستان و آشنایانی که بیشتر دغدغه های خود را روی کسب و کار ما فرافکنی می کنند و نه الزاما واقعیت را.

 

[padding left=”5%” right=”5%”]
در امر برندسازی این واقعیت نمود بیشتری  دارد چراکه برند در ذهن و قلب مشتریان ساخته می شود و نه فقط بر اساس آرمان ها و ایده آل های کارفرما، در نتیجه اصحاب کسب و کار نیاز دارند هر از چندگاهی از پوسته خود بیرون آمده و برندشان را از دید مشتری ملاحظه نمایند.
خیلی وقت ها کارفرمایان در این پروسه متوجه می شوند که انحراف کوچکی در قدم های اولیه ، تبدیل به شکاف بزرگی بین ایده آلها و وضعیت موجود شده است و این به معنی آن است که برند نیاز به بازبینی و اصلاح دارد.

[padding left=”5%” right=”5%”]

” تجربه نشان داده است که هر چقدر بیشتر با موضوعی درگیر شویم ، خلل ها و مشکلاتش کمتر به چشم می آید و یا اگر از وجودآن مشکلات آگاه باشیم ، همواره کارهای مهمتری است که برایمان اولویت دارند! “

 

در گروه تخصصی برندتک با استفاده از ابزار “آسیب شناسی برند”  ما به شما کمک خواهیم کرد تا برند خود را از دید مشتریان نظاره کنید و آن را با جایگاه مورد نظر و هدف غایی خود مقایسه نمایید.

در این خدمت با بررسی نقاط تماس برند و بازخورد مشتریان و مقایسه آن با ارزش های پایه و ویژگی های مصوب برند می توان فاصله وضعیت فعلی برند را از وضعیت مطلوب مشخص کرد و پس از آن راهکارهایی جهت بهبود و ارتقای وضعیت برند و یا نگهداشت وضعیت فعلی پیشنهاد خواهد گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *