تدوین برنامه فروش برند شده

 

تدوین برنامه فروش برند شده

فروش

 

یک برند هنگامی موفق خواهد بود که همواره و در کلیه اجزاء و عناصر، انسجام و یکپارچگی خود را حفظ کند و در واقع برای حفظ این یکپارچگی باید هویت طراحی شده را در کلیه اجزاء خود مانند نام، لوگو، شعار سازمانی و طراحی های و یا در نوع و نحوه تبلیغات خود و همچنین در فرایند های درون سازمانی و نحوه رفتار سازمانی برند باز تولید کند. اگر برندی موفق شود یکپارچگی خود را در کلیه اجزاء حفظ کند، آنگاه میتوان رفتار مناسب تری از آن برند توقع داشت.

 

یکی از مراحلی که انتقال هویت برند به منظور ارتقاء این یکپارچگی بسیار مهم و تاثیرگذار است، هویت در نقطه فروش یعنی آنجایی که برند با مخاطب در تعامل و ارتباط نزدیک می باشد.

 

نحوه رفتار با مشتریان، اتمسفر فضای فروش، طراحی فرایند فروش، فضای انتظار، المان های موجود، رایحه و بسیاری موارد دیگر در هنگام نهایی سازی فرایند فروش مواردی هستند که مورد بررسی قرار می گیرند تا خریدار تجربه مطلوبتر و رفتار مناسب تری از برند را احساس کند.

 

با این دیدگاه لازم به ذکر است که هویت برند طراحی شده برای سازمان ها بتواند در فرآیند فروش سازمان نیز باز تولید و پیاده سازی شود.

 

این فروش بر مبنای هویت برند را اصطلاحا فروش برند شده می گوییم.

 

گروه تخصصی برندتک به عنوان اولین مجموعه ای که در ایران در این حوزه فعالیت کرده، با در نظر گرفتن هویت برند در نقاط فروش سازمان ها را برای پیاده سازی رفتار برند گونه در نقاط فروش یاری رسانده است.

 

تدوین برنامه فروش برند شده

فروش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *