با توجه به اینکه مشتریان فقط با برندهایی ارتباط برقرار میکنند که آنها را همچون شخصیتی انسانی ببینند که متناسب با هویت خود می باشد.و دیگر ماشین ها وسیله ای برای جابجایی انسان ها نیستند بلکه نقش رخش گلادیاتورها و قهرمانان ساخته ذهن انسان ها هستند و برندهای مختلف پوشاک نقش ساختن یک سیندرلا را بازی می کنند، و برندها هر کدام انسان هایی شده اند که بین ما زیست می کنند، شخصیت سازی جزئ انکار ناپذیر برند سازی شده است.

از این رو بر آن شده ایم در تاریخ چهاردهم مهرماه با سخنرانی دکتر شهریار شفیعی به بررسی  چگونگی ساخت شخت برای برند ها بپردازیم.

براساس تحقیقات مشخص شده است که انسان ها ترجیح می دهند با اشیا به صورت جاندارپندارانه، برخورد کنند و آنها را همچون شخصیتی انسانی ببینند که متناسب با ذهنیت و هویت خود به آن جان داده اند،برندها از این مقوله مجزا نیستند و هرکدام انسان هایی شده اند که بین ما زیست می کنند  ودر حقیقت شخصیت سازی جزء انکارناپذیر فرآیند برندسازی است.

برای مثال این روزها دیگر ماشین ها فقط وسیله ای برای جابجایی انسان ها نیستند و درواقع رخش گلادیاتورهایی هستند که به آن هویت می د هند و سبک زندگی آنها را شکل می دهند و یا پوشاک نشانگر نوع شخصیت افراد شده اند و با توجه به هویت خود شخصیت انسان ها را مشخص می کنند.

از این رو بر آن شدیم در  سمینار آنلاین ابزارها و بستر های شخصیت سازی در برندسازی که در تاریخ چهاردهم مهرماه برگزار خواهد شد، به بررسی ای اهم بپردازیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *