بعد از بازاریابی و فروش اقبال رو به سوی برندسازی است. اما علم و دانش برندسازی و فن آوری های برندینگ بسیار نو و جدید است و معمولا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند پیش زمینه های تبلیغات و یا مدیریت و بازاریابی دارند و در صورتیکه علم برند دانشی ترکیبی و جامع است (آموزش برندسازی) بنابراین سازمانهای پیشرو نیاز یادگیری و آموزش این علم را در اعضای خود احساس نموده و آموزش برند سازی را در برنامه های آموزشی خود می گنجانند.

عقب ماندن از این قافله با توجه به سرعت تکنولوزی در زمانی اندک باعث می شود فاصله از رقبا بسیار شود و کم کم از بازار حذف شوند.بنابراین مدیران هوشمند می دانند همیشه باید خود را به علم روز مجهز ساخته و دانش روز برندینگ را در سازمان خود جاری و ساری نمایند.

بنابراین سعی می کنند با بهره گیری از افراد متخصص سطح علمی کارکنان خود را در سازمان بالا برده و باشیوه های آموزشی مختلف اعم از یادگیری آبشاری و یا برگزاری کلاس ها، کنفرانس ها و سمینارها برای کارکنان خود ،سطح علمی دانش کارکنان خودرا با سطح علمی جهان یکسان نمایند.
بنابر این در وهله اول بهتر است که اهمیت یادگیری و تجهیز به دانش برندینگ و دانش های مدیریتی برای مدیران و و مدیران ارشد روشن گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *