نفت بهران – حمایت از تولید داخلی،‌ حمایت از برند داخلی است زیرا ابزار اصلی رقابت، تولید برند است.

گروه بنگاه‌ها : شرکت نفت بهران تمام سناریوی‌های محتمل را در صورت تحریم‌های احتمالی آمریکا در نظر گرفته‌ و بر‌اساس آن سیاست‌گذاری خواهد کرد. اسعد عزیزی، مدیرعامل نفت بهران در حاشیه مراسم رونمایی از لوگوی جدید این شرکت، با اعلام این مطلب گفت: البته معتقدم تحریم‌های احتمالی کمترین اثر را بر حوزه تامین مالی خواهد داشت.

وی افزود: سه سناریو در مورد برجام وجود دارد؛ سناریوی بدبینانه که ‌همراهی اتحادیه اروپا و سایر کشورها با آمریکا به منظور تحریم‌های جدید علیه ایران،‌ سناریوی خوشبینانه، وضع قانون الزام‌آور برای شرکت‌های اروپایی که در این صورت، این شرکت‌ها مجاز به پیروی از تحریم‌های آمریکا نیستند و همچنین ادامه مذاکرات مرحله‌ای پنج کشور با ایران که ممکن است به اعلام معافیت شرکت‌های خارجی از تحریم برای حضور در ایران منجر شود.

عزیزی گفت: مهم‌ترین برنامه این شرکت، جایگاه‌سازی مجدد برند است و در سال حمایت از کالای ایرانی سعی داریم که برند داخلی در ذهن مخاطب به ویژه جوانان بازسازی شود. وی افزود: در سال گذشته میزان تولید و فروش محصولات شرکت، رشد قابل توجهی داشت و در سال پیش‌رو همواره ابهامات و عدم قطعیت‌ها برای تولید‌کنندگان وجود دارد که با توجه به عهدشکنی آمریکا، وضعیت را برای تولید‌کنندگان پیچیده‌تر می‌کند.

عزیزی ادامه داد: بهران در سابقه فعالیت خود بیش از هزار محصول عمومی و بیش از ۴۰۰ محصول ویژه را در بخش پژوهش فرموله و در بخش پالایشگاه تولید کرده است. همچنین درحوزه تامین، ‌برای ایجاد یک رابطه پایدار،‌ مطمئن و اقتصادی با تامین‌کنندگان شرکت به دنبال یک تعامل راهبردی با تولیدکنندگان بزرگ دنیا هستیم.  عزیزی گفت: در بحث توسعه صادرات،‌ نگاه بین‌المللی داریم و بعد از حضور موفق در بازار عراق، وارد عمان و سایر کشورهای منطقه شدیم.

بر‌اساس این گزارش، در پایان این مراسم، شهریار شفیعی، مشاور برندینگ این شرکت نیز گفت: حمایت از تولید داخلی،‌ حمایت از برند داخلی است زیرا ابزار اصلی رقابت، تولید ‌برند است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *