برندسازی طرح ملی شبکه تلویزیون اینترنتی بشرا مدیا
دانشجویان آکادمی برند ایران پس از گذراندن کلاس های حضوری و شرکت در کارگاه های فاندامنتال، در صورتی که بتوانند در کارگاه تکنیکال یکی از مباحث برندسازی را به صورت عملی پیاده نمایند و امتیازات لازم را کسب نمایند، از این دوره فارغ التحصیل خواهند شد.
دانشجویان اولین دوره آکادمی برند در کارگاه تکنیکال خود که در روز نهم مهرماه 1395 در سینما پردیس قلهک برگزار شد، برنامه های برندسازی خود را در خصوص برند بشرا مدیا در حضور هیئت علمی آکادمی برند ایران، ارائه کردند.
بشرا مدیا وب سرویسی است جهت ارائه محتوای صوتی، تصویری و … به صورت آنلاین که به عنوان یکی از زیر برندهای بشرا فعالیت خواهد کرد. بشرا با سابقه 17 ساله در صنعت فیلم سازی با هدف ارتقای سطح ذائقه فرهنگی جامعه اقدام به راه اندازی وب سرویس بشرا مدیا نموده است.
دانشجویان نخستین دوره آکادمی برند ایران پروژه برندسازی بشرا مدیا را به عنوان طرح کارگاه تکنیکال خود انتخاب نمودند. این پروژه شامل برنامه ریزی تمامی سطوح یک برنامه برندسازی از سطح استراتژی تا سطح برنامه ارتباطی بوده است. دانشجویان ابتدا به تشریح چیستی بشرا مدیا و رسالت اصلی آن پرداختند. در ادامه آقای سید جمال ساداتیان مدیرعامل بشرا فیلم و آقای دکتر شهریار شفیعی به سخنرانی پرداختند و ابعاد این پروژه را از لحاظ فرهنگی و آکادمیک تشریح نمودند. دانشجویان با بررسی از سطح استراتژی بحث خود را اغاز کردند و پس از آن هویت برند، هویت بصری، المان های حسی، برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند، و برنامه ریزی رسانه را که در طی این پروژه تدوین کرده بودند، در حضور مهمانان و اساتید آکادمی برند ایران ارائه  کردند.
در پایان نیز کسری خدیور به نواختن ویولون پرداخت و همچنین مراسم تقدیر از دانشجویان با حضور دکتر شهریار شفیعی، سید جمال ساداتیان، دکتر کشاورز، مدیرعامل محترم نوین چرم و اساتید آکادمی برند ایران انجام شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *